Hvornår sender vi mail med ledige stillinger ud?
Tandplejen i Esbjerg Kommune søger tandlæger på fuldtid eller deltid med ansættelse fra den 1. september 2026 eller snarest muligt derefter
Medarbejderne er fordelt på fem store klinikker, hvor vi arbejder i velfungerende teams af tandlæger, tandplejere og klinikassistenter. Tre klinikker er placeret i Esbjerg, og en klinik er placeret i henholdsvis Ribe og Bramming.